شنبه تا 5 شنبه از ساعت 9 تا 17

هتل الربوه کربلا

هتل الربوه کربلا یکی از هتل های نزدیک به حرم امام حسین (ع) در کربلا میباشد.این هتل در حد هتل های چهار ستاره بین المللی می باشد که بسیار با کیفیت و خوب می باشد . هتل الربوه یکی از هتل های مناسب برای اقامت در کربلا است .

خدمات و امکانات هتل الربوه کربلا

کیفیت مطبوع و بین المللی و با تجهیزات طبق استاندار سازمان یاتا،خدماتی نظیر یک هتل 4 ستاره بین المللی را ارائه میکند.اتاق های بسیار تمیز و با امکاناتی شامل یخچال ، تهویه مطبوع،وای فای رایگان و تلویزیون از جمله امکانات داخل اتاق می باشد. و امکانات عمومی هتل هم شامل منوی صبحانه و مخلفات نهار و شام بوفه . چای و قهوه به صورت 24 ساعته . لابی بسیار بزرگ ، یخچال آب خنک در داخل لابی ازجمله امکانات عمومی هتل می باشد . از دیگر امکانات این هتل رستوران ، صبحانه بوفه ، آسانسور ، خشکشویی که با پرداخت هزینه اضافی همراه است . همچنین این هتل سعی کرده تا برای رفاه هرچه بیشتر حال زائرین ایرانی غذاها را با سلیقه و ذائقه ایرانی ها تهیه کند.به همین خاطر نیازی به نگرانی در مورد غذا ندارید یکی دیگر از مزایای این هتل این نزدیکی آن به حرم است شما میتوانید از رستوران این هتل حرم مطهر را ببینید.

 

 

هتل الربوه

 

 

 

 

 

هتل الربوه کربلا در نزدیکی حرم مطهر سیدالشهدا(ع) واقع شده است. فاصله این هتل تا حرم مطهر حدودا  650 متر می باشد که می توان به سادگی با 8 دقیقه پیاده روی به حرم امام بروید . همچنین یکی دیگر از هتل های نزدیک این هتل، هتل المیزان کربلا است .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تلفن تماس : 09120149115