شنبه تا 5 شنبه از ساعت 9 تا 17

تور سوریه هوایی

تور سوریه هوایی

 

خدمات تور :

بلیط رفت و برگشت دمشق با پرواز کاسپین

ترانسفر فرودگاهی

7 شب و 8 روز اقامت

در هتل قصر فیروزه و هتل فدک الزهرا در منطقه زینبیه

و هتل قیروان در میدان مرجع

همراه با

صبحانه،نهار،شام

مدیر و مداح کاروان

بیمه زیارتی

گشت های زیارتی شامل : حرم حضرت زینب(س) و حرم حضرت رقیه(س)

گشت های سیاحتی شامل : معبد ژوپیتر،بازارحمیدیه،گشت بازار اموی،راس الحسین

 

 

جهت اطلاع از تاریخ های اعزام شهریور 1402 و قیمت ها کلیک کنید !

جهت اطلاع از تاریخ های اعزام مهر 1402 و قیمت ها کلیک کنید !

مدارک موردنیاز :

اصل گذرنامه با حداقل 6ماه اعتبار

همراه داشتن کارت واکسن دیجیتال لاتین(2 دوز)(بالای 12 سال)

نکته:

درصورت ممنوع الخروج بودن مسئولیت به عهده مسافر می باشد.

هزینه عوارض خروج از کشور به عهده مسافر می باشد.

 

تور ویژه

ولادت حضرت زینب (س)
وفات حضرت زینب (س) و ولادت حضرت علی (ع)

 

 

تور سوریه هوایی با اقساط بلند مدت

اقامت در هتل قیروان و قصرفیروزه و فدک الزهرا در دمشق همراه با صبحانه و ناهار و شام(فولبرد)

 زیارت حرم حضرت زینب(س) و حرم حضرت رقیه(س)

تلفن تماس 

09120149115

09192299149

09102242145

09195753323

02188307019

 

اطلاعات کلی درباره کشور سوریه :

سوریه کشوری در غرب آسیا از یک سمت با دریای مدیترانه هم مرز می باشد و طرف دیگر با کشور عراق . متاسفانه این کشور از سال 2011 دچار درگیری و جنگ داخلی شد و خرابی و تلخی های بیشماری را به بار آورد . با تمام فشارهای سیاسی و اقتصادی که به این کشور تحمیل کرد ولی این فشارها باعث نشد که مردم سوریه عقب بشینن . تمام عاشقان حرمین شرفین عمه سادات حضرت زینب کبری (س) و حضرت رقیه (س) همیشه برای زیارت به دمشق سفر می کنند که در این امر دفتر زیارتی آل عباس تلاش دارد این سفر را تسهیل کند برای عاشقان این مکان های زیارتی در بخش های دیگر در خصوص تورهای سوریه بیشتر توضیح خواهیم داد .

 روش سفر به سوریه ؟

سفرهای سوریه به دو شکل هوایی و زمینی صورت می گیرد که در ادامه توضیحاتی دراین باره در اختیار علاقمندان گذاشته شده است .

 تور زمینی سوریه

در حال حاضر این سفر امکان پذیر نیست ولی ما توضیحات این سفر را برای شما بازگو خواهیم کرد .

از یکی از ترمینال های اتوبوس رانی شهر خود به سمت مرز بازرگان حرکت می کنید و بعد از گذشت از مرز و وارد شدن به خاک ترکیه و بعد از گذشت از شهر قاضی انتب که در تمام این مسیر در خاک ترکیه از شهرها و محل های زیبا و دیدنی و بازارهای کشور ترکیه عبور می کنیم تا به مرز سوریه برسیم و بعد از گذشت از مرز ترکیه و ورود به خاک سوریه به سمت دمشق حرکت خواهیم کرد .

تور سوریه هوایی

بهترین و راحت ترین سفر نوع سفر به سوریه هوایی می باشد . طول پرواز سوریه 3 ساعت است . تور هوایی سوریه از فرودگاه امام خمینی (ق) انجام می گردد بعد از رسیدن به فرودگاه دمشق با مدیر کاروان پارکینگ فرودگاه می شوید و سوار اتوبوس می شوید تا ترانسفر شوید به سمت هتل محل اقامت حرکت می کنید . معمولا تورهای سوریه به صورت 7 شب یا 4 شب اجرا می گردد .

مکان های دیدنی شهر دمشق

شهر دمشق با دارا بودن تاریخ و قدمتی کهن و جند هزار ساله مکان ها و جذابیت های زیادی دارد که برخی از آنها را توضیح خواهیم داد

 معرفی بازار حمیدیه یا به عربی سوق الحمیدیه

مشهورترین و بزرگ ترین بازار شهر دمشق که در قسمت قدیمی این شعر واقع شده بازار حمیدیه در نزدیکی حرم حضرت رقیه (س) دختر امام حسین (ع) و در انتها به مسجد اموی می رسد کهبین بازار حمیدیه و مسجد اموی معبد ژوپیتر واقع شده است .

حرم عقیله بنی هاشم حضرت زینب (س)

بارگاه پاک و ملکوتی عقیله بنی هاشم عمه سادات و خواهری فداکار دختر حیدر کرار حضرت زینب (س) در جنوب شهر دمشق و در نزدیکی منطقه ای به نام زینبیه می باشد .

در سفر به شهر دمشق می توان به این بارگاه ملکوتی مشرف شد جهت زیارت که البته سفر سوریه با هدف این زیارت انجام می پذیرد .

 

حرم حضرت زینب(س)

حرم مطهر

 

 تور سوریه هوایی

حرم دختر امام حسین حضرت رقیه (س)

حضرت رقیه(س)از مظلوم ترین و پاک ترین شهدای واقعه کربلا می باشد واگر از داستان و واقعیت های زندگی این بانو اطلاع پیدا کنید اشک از چشمانتان جاری می شود.

حرم بی بی رقیه(س) در شهر دمشق می باشد این حرم جز معدود حرم هایی هست که یک مناره دارد.

حرم

حرم حضرت رقیه(س)

چرا با تور سفر کنیم؟

در سفرهای انفرادی معمولا هزینه شما بالاتر در میاد به بهتر این است که با تور و به صورت گروهی سفرکنید.

سفر گروهی هزینه های شما را پایین میاورد و شما به دلیل اینکه لیدر و مدیر دارید بیشتز با جاهای دیدنی آشنا میشوید البته با هزینه کمتر.

عقلانی این است که علاجه واقعه قبل از وقوع انجام پذیرد به همین دلیل حتما در پوشش بیمه مسافرتی سفر کنید تا در امنیت خاطر بیشتری باشید و آرامش بیشتری دارید .

دفتر زیارتی آل عباس برای تمامی مسافران خود بالاترین سقف بیمه را در نظر می گیرد تا در صورت بروز حادثه ضرر مالی شامل حال مسافرین نشود .

پرواز رفت و برگشت

ترانسفر کامل فرودگاهی

بیمه مسافرتی

مدیر و مداح کاروان

زیارت دوره سوریه که توسط مدیر هماهنگ وانجام می گردد به شرح ذیل می باشد.

حرم حضرت رقیه(س)، حرم حضرت رقیه(س)، قبرستان باب الصغیر، بازار حمیدیه کوه معلولا بازار صالحیه خیابان باب توما.

 قیمت تور سوریه هوایی

دفتر زیارتی آل عباس تلاش خود را می کند تا تور سوریه با پایین ترین قیمت و بهترین کیفیت انجام پذیرد و با توجه به افزایش نرخ دلار در سالهای اخیر این دفتر طرح های برای تسهیل سفر به اجرا گذاشته هست.

تورهای اقساطی این شرکت برای زائرین انجام پذیر می باشد با اقساط 6 الی 12 ماهه بدون کارمزد و ضامن به سادگی در اختیار مسافرین قرار خواهد گرفت.

زمان مناسب برای سفر به سوریه

بهترین زمان ها در مناسبت های مذهبی مانند وفات حضرت زینب(س) شهادت حضرت رقیه(س) دهه اول و دوم محرم  واعیاد مذهبی و عید نوروز 1402 می باشد.

دفتر زیارتی آل عباس در نظر دارد تا بعداز پایان بیماری کرونا به امید خدا تور سوریه را در عید نوروز1400 اجرا و در اختیار زاِرین قرار بدهد که در زمان های آینده اطلاع رسانی خواهد شد.

تور سوریه هوایی

روش خرید تور سوریه از دفتر زیارتی آل عباس

جهت  خرید تور سوریه به 3 روش میشود انجام دهید :

 خرید از طریق سایت اینترنتی آل عباس

خرید غیر حضوری و به صورت تلفنی با هماهنگی واستفاده از کارشناسان این دفتر با شماره های 02188307019—09120149115

 خرید حضوری از دفتر آل عباس  به آدرس تهران میدان هفت تیر خیابان بهار شیراز پلاک 183

تور سوریه

 جمعه هرهفته حرکت هوایی با پرواز اجنه الشام ، هتل لولو درزینبیه

7 شب و 8 روز اقامت با صبحانه،نهار،شام 

کشور سوریه،درقسمت جنوب غربی آسیا و نزدیک به سواحل شرقی دریای مدیترانه قرار دارد. در زمان های قدیم این کشور به شام معروف بوده،اما فرانسویان بعداز شکست دادن عثمانی ها و گرفتن این سرزمین،نام آن را،سوریه انتخاب کردند. به دلیل جنگ هایی که در سال 2011 در این کشور رخ داد،خرابی ها و ویرانی های زیادی را درپی داشت،ولی تمام سوریه درگیرجنگ نیست و جاذبه ها و مکان های دیدنی زیادی نیز دارد که در این مقاله به شما دوستان عزیز معرفی می کنیم.

جاذبه های دیدنی شهر دمشق،سوریه

 دمشق پایتخت کشورسوریه با آب وهوای معتدل مدیترانه ای با جاذبه های گردشگری  تاریخی ومذهبی  با فرهنگ قدیمی مکان بسیار زیبا برای گردشگران سیاحتی وزیارتی می باشد.

 حرم حضرت زینب(س) وحرم حضرت رقیه(س)

دراین کشورحرم حضرت زینب(س) وحضرت رقیه(س) قراردارد.درواقع به دلیل وجود این دو زیارتگاه،سالیانه میلیون ها زائربه این کشور سفر می کنند.

  قصرالعظم

این قصرزیبا،دارای36اتاق می باشدوبامعماری زیبایی که دارد،باعث جذاب گردشگران تورسوریه شده است.این قصرامروزه به یکی از موزه های ملی این شهر تبدیل شده است. 

معبد ژوپیتر

 معبد زوپیتر به خدای رومی ها تعلق دارد ولی متاسفانه امروزه چیز زیادی ازاین معبد باقی نمانده است.اگربه بازارحمدیه رفتید حتماازاین معبد بازدید کنید.

کوه قاسیون

دردل این کوه،داستان های زیادی نهفته است.بومیان این منطقه،معتقدهستندکه در دامنه های این کوه،آدم البوالبشرزندگی میکردند.البته جالب است که بدانیداین همان کوهی است که در بالای آن،قابیل برادرش هابیل راکشته و همینطوردرقسمت شرقی آن،حضرت ابراهیم به دنیا آمده است.همچنین درقسمت غربی این کوه،حضرت مسیح و مادرش مریم پنهان شده اند.در این کوه سرنوشت های مختلفی برای افراد گوناگونی رقم خورده است. دیدن این کوه اسرارآمیزبرای مسافران خالی از لطف نیست.

 دیگر جاذبه های گردشگری کشورسوریه

  • الاموی
  • قبرستان باب الصغیر
  • غارمنسوب به اصهاب کهف
  • مغاره الجوع
  • مغاره الدوم 

شهرحلب،توریستی ترین شهرسوریه

اگربه سوریه سفرکردید،حتما به شهرحلب هم سربزنید و از جاذبه های گردشگری آنجا دیدن کنید.این شهر زیبا تا دمشق 355 کیلومتر فاصله دارد.آثارتاریخی زیادی در دل این شهروجوددارد،البته به دلیل جنگ برخی از آنها نابود شده اند ولی هنوزهم آثار دیدنی ازجمله:قلعه حلب،سوق المدینه،مسجدبزرگ،شهرقدیمی،میدان باب الفرج و موزه ملی سالم باقی مانده اند.

بازار حمیدیه مشهورترین و بزرگ‌ترین بازار دمشق است که در بخش قدیمی شهر دمشق واقع شده‌است.بازار حمیدیه در نزدیکی مدفن سیده رقیه، نوه علی بن ابیطالب، پیغمبر اسلام و مسجد اموی واقع شده‌است.

مراکزخرید دمشق،سوریه

یکی از علایق گردشگران،رفتن به بازارهای شهرمی باشد.اولین بازاری که پیشنهادمی کنیم حتما بروید،بازارحمیدیه می باشد.این بازار یکی از بزرگترین و قدیمی ترین بازارهای سوریه است.همچنین می توانید به بازار الطویله که توسط رومیان ساخته شده هم سربزنید.شما مسافران برای خریدن سوغاتی بهتر است به بازارصنایع بروید و ازخرید کردن لذت ببرید.

 

حمل و نقل عمومی در سوریه

این کشور تقریبا به تمام وسایل حمل و نقل مجهز می باشد.پیشنهاد می کنیم برای رفت و آمد از اتوبوس استفاده کنید،زیرا هزینه تاکسی بسیار گران است.

غذاهای محلی و مخصوص سوریه

اگربرای صرف نهاریاشام به یکی از رستوران های سوریه رفتید،حتماغذای خوشمزه کیبه را سفارش بدهید.همچنین پیشنهاد ما برای پیش غذا،سالاد تبوله است که بسیارمعروف می باشد.البته دلمه های محلی این کشورهم بسیار لذیذ می باشد.اگربعدازگشت و گذار برای خوردن نوشیدنی به کافه رفتید،حتما قهوه های عربی راامتحان کنید.

www.aleabbas.com 

تورکربلا،تورسوریه،تورسوریه هوایی،تورکربلاهوایی،تورسوریه اقساطی،تورکربلااقساطی،تورمشهد،تورزمینی مشهد،تورکربلازمینی،تورکربلاارزان،تورکربلاازکرمان،تورسوریه ازکرمان

تلفن تماس : 09120149115