شنبه تا 5 شنبه از ساعت 9 تا 17

تور کربلا دوسرهوایی ویژه ایام فاطمیه 1403

تور کربلا دوسرهوایی ویژه ایام فاطمیه 1401

تور کربلا دوسرهوایی ویژه ایام فاطمیه 1401

شیعیان پیرامون تاریخ درگذشت فاطمه دو روایت متفاوت شامل هفتاد و پنج روز بعد از درگذشت محمد و دیگری نود و پنج روز را مورد وثوق می‌دانند.

 

تور کربلا هوایی

حرمین کربلای معلی و صحن بین الحرمین روزهای منتهی به سالروز شهادت حضرت زهرا(س) با سیاه پوش کردن صحن ها و برگزاری مراسم سخنرانی،عزاداری و حضور دسته جات عزادار،شاهد برگزاری باشکوه ایام شهادت دخت نبی(ص) بوده است.

درباره ایام فاطمیه

از آنجایی که در روایات شیعه دو تاریخ برای درگذشت حضرت  فاطمه زهرا(س) وجود دارد، ایّام فاطمیّه یا ایام درگذشت ایشان به فاصلهٔ بین این دو تاریخ یعنی ۱۳ جمادی الاول و۳ جمادی الثانی گفته می‌شود.

مراسم ایام فاطمیه جمعاً ۶ روز می‌باشد، ۳ روز در ماه جمادی الاول و ۳ روز در ماه جمادی‌الثانی. فاطمیّه اول از ۱۳ تا ۱۵ جمادی‌الاول است و فاطمیّه دوم از سوم تا پنجم جمادی‌الثانی می‌باشد که شیعیان به عزاداری برای فاطمه دختر پیامبر اسلام می‌پردازند.

در فرهنگ عامه شیعیان عراق به جای دو دهه سه دهه برگزار می‌شود، که «دهه اول فاطمیه» ۴۰ روز بعد از درگذشت محمد می‌باشد، که مورخ هشتم ربیع‌الثانی است. البته این تقسیم‌بندی در شهرهایی مانند قم و تهران نیز وجود دارد.

درباره حضرت فاطمه

وی از شخصیت‌های بسیار محترم نزد همه مسلمانان به‌ویژه شیعیان است. منابع اهل سنت شخصیت فاطمه را همچون بانویی پرهیزکار و باایمان می‌نمایند و زندگی زاهدانه و شخصیتش را به‌عنوان الگوی تقوا می‌ستایند.

وی یکی از چهارده معصوم در نزد شیعیان دوازده‌امامی به‌شمار می‌رود که دارای مقامات ویژهٔ معنوی مانند طهارت و عصمت است. همچنین وی از اهل بیت محمّد و یکی از پنج تن آل عباست. حضرت فاطمه(س) در رویداد مباهله نیز نقش داشته‌است.

براساس احادیث و روایات اهل سنت و شیعه، ۱۳۵ آیهٔ قرآن دربارهٔ حضرت فاطمه(س)است. سوره‌های «انسان»، «قدر» و «کوثر» و آیات «مباهله»، «تطهیر»، «نور» و «مَوَدَّت» برخی از این سُوَر و آیات هستند.

تور کربلا هوایی

پروازها شامل: معراج – قشم ایر – ایران ایر

 

تور کربلا دوسرهوایی ویژه ایام فاطمیه 1403

اقامت 5شب کربلا هتل نبع الحیاه/۲شب نجف هتل ثقلین

زیارت دوره کاظمین و سامرا درصورت امنیت

هتل ها درجه الف و بسیار نزدیک به حرم

بصورت فولبرد شامل صبحانه و ناهار وشام بهمراه میوه و سالاد

بیمه/مدیر(مداح) مجرب

 

تاریخ های اعزام متعاقبا اعلام خواهد شد.

تلفن تماس:

☎️۰۲۱۸۸۳۰۷۰۱۹

? ۰۹۱۲۰۱۴۹۱۱۵

? ۰۹۱۹۲۲۹۹۱۴۹

مدت : 7شب 8 و روز

ایرلاین : ایران ایر ایران ایر

تاریخ رفت : مهر 1403

قیمت از : 15.000.000 تا 17.000.000 تومان

اطلاعات خرید تور کربلا دوسرهوایی ویژه ایام فاطمیه 1403

تور کربلا هوایی حرمین کربلای معلی و صحن بین الحرمین روزهای منتهی به سالروز شهادت حضرت زهرا(س) با برگزاری مراسم سخنرانی،عزاداری و حضور دسته جات عزادار،شاهد برگزاری باشکوه ایام شهادت دخت نبی(ص) بوده است

مدارک مورد نیاز

گذنامه با 6ماه اعتبار
کارت واکسن دیجیتال لاتین (دو دوز)

خدمات

2شب نجف
4شب کربلا
یک شب کاظمین و سامرا
مدیر و مداح و آشپز ایرانی
هتل ها نزدیک حرم

سایر توضیحات

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، روز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیه مشخص نیست. بر همین اساس روایات مختلفی درباره آن مطرح می‌شود؛ به طوری که ۴۰، ۷۵ و ۹۵ روز پس از شهادت پیامبر اعظم صلی الله علیه وآله را ایام فاطمیه عنوان می‌کنند.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است

تلفن تماس : 09120149115