شنبه تا 5 شنبه از ساعت 9 تا 17

تورسوریه هوایی ویژه تجاروبازرگانان

تورسوریه هوایی

تور سوریه هوایی  ویژه تجاروبازرگانان به صورت منظم که در اولین فرصت اجرا خواهد شد.

قابل توجه تجار و بازرگانان محترم

تورسوریه هوایی هتل 3ستاره فدک الزهرا در منطقه زینبیه شرایط اقساط بدون ضامن

 

تورسوریه هوایی

تور سوریه هوایی هتل فدک الزهرا

مکان های زیارتی و تفریحی شهر دمشق تورسوریه هوایی

تورسوریه ویژه تجاروبازرگانان

حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه(س) : در این کشور حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه(س) قرار دارد. درواقع به دلیل وجود این دو زیارتگاه ،سالیانه میلیون ها گردشگر به این کشور سفر می کنند.

 

معبدژوپیتر: تورسوریه هوایی

معبدژوپیتر به خدای رومی ها تعلق دارد ولی متاسفانه امروزچیز زیادی ازاین معبد باقی نمانده.اگربه بازارحمیدیه رفتید،حتما ازاین معبد بازدیدکنید.

تورسوریه ویژه تجار و بازرگانان

تورسوریه ویژه تجار و بازرگانان

شهرحلب توریستی ترین شهر سوریه می باشد.

مسجداموی

در مرکز ميدان اصلي شهر حلب “باشکوه ترين و زيباترين قلعه جهان” از‏ زمان رومي ها برجاي مانده است.

عمارت اصلي اين قلعه از آثار “سيف الدوله‏ حمداني حاکم موصل، حلب و رقه” در سده چهارم است.
تورسوریه هوایی
‏ گرادگرد اين قلعه خندقي به عمق صدمتر وعرض 200 متر قرار دارد که‏ ارتفاع بالا تا کف آن به 400 متر مي رسد، اين قلعه به وسيله پلي به ستونها‏ و پله هايي از سنگ استوار است که آن را با خارج مرتبط مي سازد اين قلعه‏ منحصر به فرد مورد توجه بسياري از جهانگردان است.

‏ عمارتهاي درون اين قلعه عبارتند از: قصر سلطان سيف الدوله حمداني در‏ بالاي قلعه، زندان در سمت راست قصر، حمامهاي نظامي و سلطنتي، جامع کبير و‏ جامع صغير نيز در انتهاي قلعه قراردارند.

‏ همچنين در راهروي ورودي قلعه در ايواني صورت قبر و صندوقي وجود دارد‏ که قسمتي از سر حضرت يحيي(ع) در آن بوده است.

اين صندوق در سال 435 هجري‏ کشف شد و مکان آن به مقام ابراهيم(ع) و مقام خضر(ع) معروف است و در کنار‏ آن “باب الجنان” يا مشهد علي(ع) بخاطر سنگ نوشته اي از خط مبارک آنحضرت‏ وجود دارد.

‏ از ديگر آثار تاريخي برجاي مانده از قرون گذشته در شهر حلب مي توان به‏ مساجد تاريخي، موزه ، بيمارستانها، حمامها ، مدارس ، کتابخانه ها و آثار‏ تاريخي اطراف حلب مانند قلعه(سمعان، حارم) و شهرکهاي النعمان ، دنا ،‏ کرکميش(چرابلس) و عين دارا اشاره کرد.

تورسوریه هوایی

مرکزخرید دمشق ،سوریه

یکی ازعلایق گردشگران،رفتن به بازارهای شهرمی باشد.اولین بازارری که پیشنهاد می کنیم حتما بروید،بازارحمیدیه می باشد. این بازار یکی از بزرگترین وقدیمی ترین بازراهای سوریه است.

یکی از علایق گردشگران، رفتن به بازارهای شهر می باشد. اولین بازاری که پیشنهاد می کنیم حتما بروید، بازار حمیدیه می باشد. این بازار یکی از بزرگترین و قدیمی ترین بازار های سوریه است. هم چنین می توانید به بازار الطویله که توسط رومیان ساخته شده، هم سر بزنید. شما مسافران تور سوريه برای خریدن سوغاتی بهتر است به بازار صنایع بروید و از خریدن کردن، لذت ببرید

 

تورسوریه نوروز1400

تورهوایی سوریه نوروز1400

تورهوایی سوریه ویژه بازرگانان محترم

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است

تلفن تماس : 09120149115