شنبه تا 5 شنبه از ساعت 9 تا 17

تور کربلا زمینی

تور کربلا زمینی

تور کربلا زمینی

6 شب اقامت هتل درجه الف

2شب نجف هتل ثقلین 4شب کربلا هتل نبع الحیاه

زیارت کاظمین و سامرا در صورت امنیت

اتوبوس vip تور کربلا زمینی

مدارک مورد نیاز تور کربلا زمینی : گذرنامه با 7 ماه اعتبار و کارت واکسن دیجیتال لاتین

تاریخ های اعزام ویژه رجب و شعبان 1401

1401/10/24  ………. 4.500.000 تومان

1401/10/27  ………. 4.500.000 تومان

1401/11/03  ………. 4.500.000 تومان شهادت امام هادی(ع)

1401/11/06  ………. 4.500.000 تومان ولادت امام جواد (ع)

1401/11/09  ………. 5.500.000 تومان ولادت امام جواد(ع) و امام علی(ع)

1401/11/12  ………. 5.500.000 تومان ولادت امام علی(ع) و وفات حضرت زینب(س)

1401/11/15  ………. 4.500.000 تومان وفات حضرت زینب(س)

1401/11/18  ………. 4.500.000 تومان

 

راه های ارتباط با ما

09120149115

09192299149

09195753323

 

تور کربلا  زمینی

تور کربلا زمینی

 

تور کربلا زمینی |تورنجف | قیمت تورکربلا|تورسوریه،تور کربلا/تور سوریه/تور کربلا

به دلیل نا آشنایی با شرایط سفر زیارتی عتبات کشور عراق ، بسیاری زائران ایرانی ترجیح می دهند در غالب تور به این کشور کنند . تورهای زیارتی کربلا به اشکال مختلفی برگزار می شود که مطمئن ترین آن ها زیر نظر سازمان حج و زیارت است و تور کربلا زمینی دفتر زیارتی آل عباس از جمله تورهای زیر نظر سازمان حج و زیارت است .

چرا تور کربلا زمینی برای شما مناسب تر است ؟

تور کربلا زمینی با اتوبوس در مقایسه با تور هوایی کربلا ارزان تر است . البته سفر با هواپیما بسیار سریع و راحت است . انتخاب با شما است که تور کربلا زمینی را با قیمت ارزان تر انتخاب کنید . یا در تور هوایی با هزینه ای نزدیک به 2 برابر تور زمینی ، با هواپیما به عراق سفر کنید . مد نظر داشته باشید که قیمت تور کربلا زمینی و تور هوایی کربلا ، در سایت آل عباس به صورت مستمر به روز می شود .

تور کربلا زمینی از کدام شهرها اجرا می شود ؟

اگر ظرفیتی که برای برگزاری تور در هر شهر در نظر گرفته شده تکمیل شود ، امکان برگزاری تور کربلا زمینی با اتوبوس از تمامی شهرهای ایران وجود دارد .

ایستگاه اول ، مرز

در شروع سفر با اتوبوس راهی یکی از پایانه های مرزی می شوید ، پس از عبور از مرز با اتوبوس های عراقی به سمت نجف حرکت می کنید . البته بنا به اقتضائات ، ممکن است یک شب هم در مرز اقامت داشته باشید . ذکر این نکته حائز اهمیت است که ورود به خاک عراق از یکی از پایانه های مرزی مهران ، خسروی ، شلمچه و چذابه انجام می گیرد و برحسب اینکه مبدا تور کدام شهر می باشد از یکی از این نقاط وارد خاک عراق می شوید .

پایانه های مرزی ایران و عراق و استان های مربوطه

  • . پایانه مرزی شلمچه : میزبان زائرین استان های جنوبی کشور همچون خوزستان ، بوشهر ، هرمزگان
  • . پایانه مرزی چذابه : میزبان زائرین استان های مرکزی همچون اصفهان ، چهارمحال و بختیاری ، کهکیلویه و بویراحمد و …
  • . پایانه مرزی خسروی : در مواقعی که امنیت این مرز برقرار است ممکن است برخی کاروان ها از طریق مرز خسروی وارد خاک عراق شوند .
  • . پایانه مرزی مهران : میزبان زائرین همه استان های شمالی و بیشتر استان های غربی و استان های تهران ، قم و …

برنامه تور کربلا زمینی در کشور عراق

روز اول : عزیمت به شهر نجف

احتمالا قبل از ظهر به شهر نجف رسیده و به هتل محل اقامت خود خواهید رفت . پس از استراحتی کوتاه و صرف نهار با هدایت و همراهی مدیر کاروان به زیارت حرم حضرت علی (ع) می روید . سپس به هتل بازگشته ، شام را صرف می کنید و به استراحت می پردازید .

نکته : اولین زیارت حتما باید با همراهی مدیر کاروان انجام شود . اما در دفعات بعدی می توانید به تنهایی به زیارت بروید .

روز دوم : برنامه شخصی خود را پی بگیرید

در روز دومتور نجف و کربلا می توانید برنامه شخصی خود را پیگیری کنید به این معنا که در اختیار خودتان هستید . البته می توانید به زیارت مشرف شده و با هماهنگی مدیر کاروان به زیارت اهل قبور در قبرستان وادی السلام بروید .

روز سوم : عزیمت به کوفه

روز سوم اقامت در نجف را با عزیمت به کوفه آغاز خواهید کرد و با اتوبوس از نجف به مسجد کوفه رفته ، اعمال 12 مقام مسجد کوفه را به جای آورده و به زیارت مرقد میثم تمار ، مسلم بن عقیل و مختار ثقفی خواهید رفت . در انتهای روز به زیارت حرم حضرت علی بن ابی طالب علیه السلام مشرف می شوید و به هتل باز می گردید .

روز چهارم : عزیمت به کربلا

صبح اول وقت هتل خود در نجف را تخلیه کرده و با اتوبوس راهی مسجد سهله می شوید . ساعتی را به زیارت مسجد سهله می گذرانید و پس از آن با اتوبوس راهی کربلا می شوید . احتمالا تا پیش از ظهر به کربلا می رسید و مستقیما به هتل محل اقامت خود رفته و پس از صرف نهار به زیارت حرم امام حسین و حضرت ابولفضل العباس می روید .

روز پنجم و ششم : زیارت در کربلا

برنامه تور کربلا زمینی در این دو روز مختص زیارت حرمین شرفین حضرت ابوالفضل عباس و امام حسین (ع) و همچنین بازدید از تل زینبیه ، خیمه گاه و مقام صاحب الزمان می باشد .

روز هفتم : سفر به سامرا

بعد از اقامه نماز صبح ، با اتوبوس به شهر سامرا می روید حرم امام علی نقی هادی (ع) و امام حسن عسگری (ع) ، سپس به سمت کاظمین حرکت می کنید، البته در مسیر به زیارت حرم امام زاده سید محمد ، فرزند امام هادی (ع) که در نزدیکی شهرسامرا قرار دارد رفته و پس از صرف نهار در این مکان ، عازم کاظمین خواهید شد . عصر روز هفتم هتل محل اقامت خود در کاظمین را تحویل گرفته و برای نماز مغرب و عشاء راهی حرم امامین شریفین ، امام موسی کاظم علیه السلام و امام جواد علیه السلام می روید .

و روز آخر :

صبح روز آخر هتل را تحویل خواهید داد و با اتوبوس راهی مرز مهران خواهید شد . نهار روز آخر را نیز در مسیر و در اردوگاه کوت صرف نموده و عصر روز هشتم ( روز نهم سفر ) به مرز خواهید رسید . در مرز خواهید رسید . در مرز سوار بر اتوبوس هایی که از قبل منتظر شما هستند شده و راهی شهر خود خواهید شد . شام آخر را نیز در یکی از رستوران های طرف قرارداد با سازمان حج و زیارت میل نموده و در همان نقطه ای که سفر خود را از آنجا آغاز کرده بودید ، سفر خود را پایان می دهید .

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است

تلفن تماس : 09120149115